Summa sidvisningar

tisdag 22 oktober 2013

LYX!!!

En hostig Isidor nattetid.....vi tog sovmorgon idag och vaknade vid 7.30. Det är lyx när man pluggar hemma mycket...det går att skräddarsy dagen. Vi är trötta hela högen efter stök nätter så då är detta underbart skönt!

Regnar gör det hos oss. Är väl ingen vits med att gnälla över det när hösten för övrigt har varit magisk!!!
Jag tycker det är lite småmysigt...

Idag ska jag köra ett hemmapass när jag har "håltimma" efter 11.
Det funkar bra tycker jag. Jag ger aldrig mig själv några val i detta...jag bara gör. Tror det är så man kanske får göra.....

Idag är det låååång dag för barnen. Tack å lov bara en gång på typ 3 veckor till 16.30.

Det har trillat in instruktörs förfrågningar på FB hos mig...jag ska ju sluta som instruktör och har fått andra erbjudande. Känns ju alltid roligt även om jag just nu tackat Nej....men jag känner mig smickrad och jätteglad!!!! Blogg är bra till mycket!
Men oavsett högskola/jobb efter jul så vill jag inte binda upp mig.....jag tänker vara vikarie helt enkelt!!!
Hemma träning senare.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar