Summa sidvisningar

fredag 11 oktober 2013

Skön fredag???

Hoppas ni har det bra. Hos oss skiner solen och trots tidig morgon sken vi i kapp idag. Jag fick väcka dom små. Det märks att det är fredag trots att dom är lite tid på dagis är dom trötta i slutet av veckan.

Dom ska hämtas redan 11 idag.

Jag ska bege mig mot skolan snart och skriva prov. Det kommer gå bra! Så måste man ju tänka....

Jag har packat väskan med Brämhultsjuice.

Så fort jag är klar så blir det badhuset.....antar att jag får sitta några timmar.

Vår fredags grej när det finns möjlighet. Så mysigt!!!!

Jag jobbar hela helgen men kan njuta av både fredag och lördag kväll hemma. Nästa helg ska jag försöka få till ett crossfit pass igen. Så jäkla kul det va.

Älskar fredagar och hos oss blir det kycklinggratäng med päron och nötter. Hittat på lite själv....vi får se men den kombon är gott annars så hoppas det blir bra. Till det klyftpotatis....och sallad .

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar