Summa sidvisningar

måndag 7 oktober 2013

"Snabbis"

Hej på Er!
Jag sitter med en tjej vid min sida denna sena timma. Hon somnande i bilen på väg hem från Jönköping. Vilket Lyckodrag va???
Då är en pigg tjej !

Så mysig dag vi haft. Vi har handlat,ätit och fikat i Jönköping. Älskar att åka ut lite så. Då kan jag slappna av lite från böcker,prov och olösta mattetal.
Välbehövligt då min stressnivå just nu är uppe vid husknuten!
Det är tufft att läsa 400 p på ett par månader kan jag lova er...
Me&i jobb och jobba var tredje helg känns övermäkigt ibland...sen går det lättare rätt var det är.
Men nu....AHHHHHHHHHHHHHHHH!

Nog om gnäll...alla har vi stress på olika plan!

Hann bara ställa ner Ikea kassarna innan det va dax för "Mattestuga" . Nästan 2 timmar räknande och sen hem och slänga i sig det som fanns i kylen. Nu samhällskunskap! Nåååågra timmar till.

Fy,så trist inlägg. Egentligen det värsta jag vet...gnäll om att ha så mycket att göra. I mitt fall är det svår att prioritera om just för tillfället!!!!

Ha en fin kväll!
Ska lägga Isolde nu...försöka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar