Summa sidvisningar

torsdag 24 oktober 2013

Vilket gäng!!!

Fantastiskt roligt pass idag! En enda cykel över. Tabata passet lika fullt. Blir en härlig känsla med så många. Inga sura miner här inte!!!
Jag gillar att jobba med människor som VILL om ni förstår....människor som är positiva och glada för att träna. Det ger mig massor!!!!
Idag va det tända ljus och så mysig stämning vi fick till!!!!
Kommer sakna detta när jag slutar så klart...det gör man ju!
Isolde ville med idag och va i barnpassningen med Hanna. Vårt gym är  bra  med att ha den servicen.

Efter dagis gick vi och fika...längesen vi gjorde det nu. Mysig stund tycker jag!

När vi kom hem kom det hungriga grabbar som åt upp en påse hönekakor...och drack nån lite mjölk till det. Hur mycket KAN man äta när man är 15 år!!?

Nu har jag läst Håkan Bråkan...jag försöker  få oss att läsa Snövit men det går inte!!!!!

Så va denna dag hos oss!!!!

Bra Tv kväll. jag ligger under fliten..
Hittade lite sommarbilder .....så härligt!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar