Summa sidvisningar

torsdag 3 oktober 2013

Mattesnille.....

Huamej, idag har jag räknat matte i många timmar och känner mig alltid helt slut efter. Jag är inget mattesnille alls. Men jag försöker och vill! Tycker det är svårt...krångligt och då blir det inte så roligt. Men det börjar släppa liiiiite. Tur jag har Christel med mig.....

Just nu ritar Isolde och jag medans lillebror sover och pappan tvättar bilen. Vi kan ha den mest vältvättade bil i stan.

Jag har bakat lite inför 14 års kalas i morgon. Sonen ska firas med tacokväll och äppelpaj och smultrongårdens daimkladdkaka. Den måste ni testa.....himmel så god. Ingen diet eller på nåt sätt nån nyttig kaka. Kanske den mest onyttiga ....haha.

Men då får man välja sina tillfällen....nån gång.

Verkar bli badhuset i eftermiddag. Jag skulle behöva plugga.....verkligen. Men vi får se.

Spinning för mig i kväll...ny musik...den blev riktigt bra!!!!!!

Nu ska vi skapa vidare vår prinsessa på pappret.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar