Summa sidvisningar

torsdag 17 oktober 2013

Utmana rädslor!!!

Godmiddag på ER!!!

Just ätit lunch...nu ska vi samla ihop både hjärna,papper,pennor,anteckningar och rätt böcker för att plugga vidare.
Jag gör verkligen INGET annat vissa dagar!
Det är också meningen med heltids studier och det passar mig ganska bra. Lite ensamt är det...det tycker jag!!! Men det funkar bra!!!
Jag har turen att ha sociala saker på min fritid..me&i och träning. Det underlättar!!!

Idag har jag varit på matte..utan min "trygghet" Christel. Det gick det också!
Att ge sig på att läsa matte som 38 åring kan vara en av mitt livs största grej i utmaningar..... Det har varit sån ångest, en sån rädsla. För att jag är dålig på just det ämnet!!! Alltid fått höra det...alltid svårt med gångertabellen, blivit hånad....detta har så klart gjort att jag har NOLL självförtroende i detta!!!!
Men fy fasiken va stolt jag är att jag inte gett mig än...många andra har gett upp i gruppen. Vilket jag verkligen förstår!!!!!
Ge upp gör jag då och då...men precis som med ALLT annat jag gör så har jag blivit utrustad med att ta nya tag...igen och igen och behövs det...IGEN!!!

Livet utsätter oss för utmaningar, dom brukar räcka ....denna utmaning har jag VALT. För att jag NU efter 5 barn behöver utmanas lite!!! Jag ska vidare ....

Lite tankar denna något grå Torsdag!!!

I kväll kör jag Spinning& Tabata på gymmet!!!
Roligt!!!!
Välkomna om ni vill svettas lite !!!
Isolde har fotat...Johan råkade få en extra blond slinga på sitt hår...haha!!!


1 kommentar:

  1. Åh vad fina ni är tillsammans! Lycka till på provet! Kram Emelie

    SvaraRadera