Summa sidvisningar

tisdag 29 oktober 2013

Jag har satt mig på paus!

Just nu känns det som jag satt mig själv i det läget.
Denna antibiotika jag fått har slått ut hela mitt system känns det som...flåsor i hela munnen. Annars känner jag mig bra. Jag är trött för jag sovit för få timmar bara.

Paus känns det också som jag satt mig i då stor del  av min tid  som inte läggs på plugg och barn läggs träning. Så klart jag INTE kan träna just nu.  Jag tränar när jag är redo....och det vet jag allra bäst själv. För nån skulle de ta 6 månader att skylla på sjukdom  och för nån annan  en vecka.
Konstigt att det är nästan det första folk säger nu- Ingen träning nu då!
Näää,så klart inte.
Tänk att ett "liv i soffan med pizza" fotfarande 2013 är mer okej än ett träningsliv...är det inte konstigt så säg!!!
Aldrig får man så många "likes" på en bild som när godisskålen visas...tro mig vi har testat. Haha


Jag saknar inte nån träning, jag gör inte det när jag inte SKA träna,gör ingen grej av det. Jag kan väl vila...skadar inte.
Men det är en ovanlig känsla.även om det bara handlar om några dagar. Och måste nog ärligt säga att jag är inte avis på dom som aldrig rör sig. Det måste jag också få framför då det är okej att framföra det motsatta.

Jag har så klart mycket mer tid över dessa dagar jag inte kan träna..tid för andra saker. Är väl jättebra!
Men tycker ändå jag mår bättre av att röra mig!

Jag har pluggat nu.läst Dr Glas och räknat!

Snart apt!

Sen uppföljningssamtal med Isidor på dagis. Spännande.....

Kvällen blir hemma-kväll. Eller blir inte så mycket över av nån kväll idag inser jag nu.

Dagens arbetsplats. Dator,kaffe och määääängder av clementiner. Inte det bästa att äta med flåsor i munnen Säger en del om min aptit för dessa....










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar