Summa sidvisningar

söndag 27 oktober 2013

Jag är sjuk!!!

Inte så konstigt att jag mått dåligt sen i onsdags....trött så jag somnat hur som helst. Konstig i kroppen och ett högskoleprov jag trodde jag skull få avbryta. Tidigt i morse stod jag inte ut mer.....till KSS. Mitt crp va över 200när jag kom in.....shiiiiiiit.....är det möjligt? Men det va det...tyder på en REGÄL infektion. Och det hade jag i äggstockar och livmoder.

Så efter lite dropp och x antal prover fick jag åka hem med 2 olika antibiotika. Trodde jag skulle få ligga kvar...avskyr miljön så tack å lov fick jag åka hem.

Ligger som en klubbad säl i soffan och kommer nog göra det ett tag. Avbokat livet under veckan....nuuuuu ska här vilas. Finns inget annat då jag höll på att nita Johan när han körde över en vägbula.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar