Summa sidvisningar

onsdag 30 oktober 2013

God morgon!

Idag vaknade den lille Isidor...04.19 för att vara exakt. Trots välling och säkert 10 "lägga på täcket" vändor somnade han INTE om!
Känns som man sitter mitt i natten nere i soffan.
Jag ligger lite back på sömn,mat och frisk luft det är ett som är säkert....

Men men, nu har jag kvicknat till och dom små är på dagis. Jag ska ta fram matteboken strax.

Jag ska arbeta lite idag...idag är det fotojobb igen. Så roligt är det trillar in lite förfrågningar.

Ser lite sol ute, härligt!
Det gör dagen lite lättare även när man pluggar.

Idag pratades det åter igen om vårt mobilanvändare. Jag känner starkt att jag MÅSTE skärpa mig. Barnen ska inte behöva slåss om uppmärksamheten mot min mobil. Det är så fel...så fel!!!
Jag tar åt mig och tar till mig av det som skriv nu. Nästan pinsamt på nåt sätt så träffad man känner sig.
Nu är jag ju inte direkt ensam och jag vet föräldrar som har den mer framme än mig . Men det får man ju känna själv...Min ska läggas på köksbänken när jag är med barnen...punk slut!


Ha en fin dag!!!!
Jag behöver fyllas på med kaffe!
Är det inte konstigt...kunde varit en sommarbild...men är tagen i slutet av oktober!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar