Summa sidvisningar

söndag 6 oktober 2013

Fläskläpp och blåsig söndag!

Nu är vi hemma!
Kalasat hos mormor och fick  god mat..sen vidare mot  dans....I dom lägena är jag glad att vi inte sålt dubbelvagnen riktigt än. Det är mitt transportmedel då Johan jobbar. Blir nån mil på en helg!!!!!.
En blåsig promenad hem. Men så skönt det är.
Själv har jag fläskläpp....ett äpple föll ner rakt på min mun idag när jag i min iver skulle plocka äpple samtidigt som jag skulle söva  Isidor i vagnen. Nu är dom fylliga och fina!!

Känner oss lite halvslöa allihop här idag. Isolde har piggnat till mest och leker med brorsan och hans kompis uppe. Hon lever rövare och dom gapskrattar...då mår hon som en prinsessa!!!

Nu ska vi se om vi kanske kan fixa lite pannkakor till kvällsmat!
Med 2 tonåringar och två små matvrak kräver ett par stycken. Det är ju ett evigthetsprojekt att steka pannkakor. Otacksamt!!!!!

I kväll blir det ingen Tv för mig. Jag måste plugga!!!!

PUSS min lilla skatt!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar