Summa sidvisningar

tisdag 1 oktober 2013

En rolig dag!

Nu har Johan hjälpt mig att räkna Polynon och kvadreringsregeln är inpräntad!!!
Faktiskt så känns det enklare än det andra...än så länge.
Lite självförtroende tillbaka igen.
Hoppas det vara över torsdagens lektion.
Så rolig dag i skolan...svenskan ä inte direkt enkel...men Information/Kommunikation är såååå rolig. Idag har jag redigerad ljud!!! Så roligt att jag inte ville gå hem.

Lång dag för barnen men dom är inte så trötta som man kan tro.

Isolde och jag cyklade till gymmet, hon ville vara på Kidz Club med Olga. Dom gjorde halsband!!!
Jag sprang 2,5 km som uppvärmning,idag lätta ben och ett skönt flyt på den korta sträckan. Benen bara trampar på...
Axlar...axlar....axlar...biceps idag!
Måååånga och tunga axelövningar...

Känner mig genomtränad och stark. För mig en otroligt skön känsla. Ett av mina små mål.
Där är jag nu...
Behöver inte betyda SLUT.....nä,då...små mål som är rimliga att uppnå tror jag kan vara bra för motivationen. Om dom är rimliga! I mitt fall INGA kilo hit och dit...inga förbud....ingen press på antal träningar/vecka. Jag SKA kunna leva så här som jag gör. Få in träningen i min vardag....äta bra och som jag mår bra av för att orka träna på denna nivå.Då trivs jag bäst. Mitt höstmål och det bör ge mig lite utdelning på vägen med en starkare kropp.
Egentligen inga konstigheter. Varför krångla till saker. Saker är krångliga i livet ändå.....livspusslet utmanar mig nog!
Jag hade som en liten tanke att jag skulle köra FF nu i oktober....men det föll ur planen. Just nu har jag både högskoleprov och för mycket i skolan för att kunna "leva" det livet under 30 dagar. Det krävs att man har tid att planera lite mer än vad jag har just nu.
Lever lite väl mycket för dagen...haha!

Nu ska jag vrida mig i soffan till "Fruarna " på 3an.


Finaste tavlan i vårt hus!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar