Summa sidvisningar

fredag 4 oktober 2013

12gånger är för mycket för gammal mamma!

Jag känner mig som om nån kört över mig. Jag har varit uppe minst 10-12 gånger i natt. Isidor har bökat och gråtit,ropat och haft sig. Så ovan vid dessa nätter att jag nästan känner mig sjuk. När han va mindre va han ju alltid vaken på nätterna.....men nuuuu. Trodde han höll på att bli sjuk men så verkar det inte vara.

Nu är dom på dagis,jag dricker kaffe.....äter frukost framför Nyhetsmorgon. Det är en lyx grej för mig.

Kanelbullens dag!!!!! Älskar allt vi kan fira....kärlek,bulle,mammor och pappor. Ja,ja...handelns dag. Och vadå??? Det kvittar väl! Å, så kommer dom som inte tycker vi ska fira "Bullen" ur hälsosynpunkt. Men lägg av!!! Ät inte då. Det enda farliga i det är om du sätter den i halsen. Man kan väl baka egna.....hur nyttiga man vill. Men att fira saker är väl härligt i vardagen!!!!!

Varför överdriva allt.

Vädret ser skönt ut. Tror jag ska ta mig en promenad med bra musik idag. Behöver frisk luft.

Ska få in en del denna dag...räkna matte hos Christel, äta lunch med en vän, handla present och ha samhällskunskap ...i kväll kalas!!!

Härlig fredag.

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar