Summa sidvisningar

fredag 25 oktober 2013

Ont & fryser!!

Fy,tusan så otur!!!
Nu är det tredje dagen jag inte känner mig riktigt pigg. Frossa till och från...matt i kroppen och värk i kroppen.

I morgon ska jag skriva högskoleprovet och är det NÅGON gång man bör va PIGG så är det en sån dag!!!
Alvedon kan lösa det åt mig kanske.
Idag har vi ändå hållt igång (så klart). Vi va på Öppna Förskolan ( eller Kyrkans Hus). Gick hårt åt Isidor...en större pojk valde ut lille Isidor idag. Ett tacksamt offer då han är enkel att fälla mot golvet. Tyckte så synd om honom!!!!

En lektion på eftermiddagen och sen Stellas Lekland . Lagom med folk....så roligt!!!
Båda små gillar detta!
Vi va tvungna att handla lite på vägen hem och jag är glad att jag INTE behöver helghandla på Maxi på fredagar vid 17.30!!!
Hade stressat livet ur mig!!!

Nu har jag lagat mat....misstänker att min man har somnat i nattningen där uppe!

I kväll är det Högskoleplugg-gamla prov som gäller!!!
Inte en bild från idag....idag ser jag ut som nåt kattens släpat in!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar