Summa sidvisningar

torsdag 3 oktober 2013

Inte många kvar...

På -fyllt på ENERGI kontot igen!
Ikväll körde jag ett tufft pass med mina deltagare. Dom va trötta men glada...och orkar man vara glad efteråt så är det ändå okej!
Jag har inte så många pass kvar tills jag slutar nu i december. Lite vemodigt men framförallt konstig känsla. Jag har instruerat i så otroligt många år...blivit en del av mitt liv  och många många har följt mig genom åren. Bra betyg!!!
En del är nästan förtvivlade och undrar HUR dom ska hålla mig kvar. Haha...Men som tur är så finns det mååååånga otroligt duktiga instruktörer på vårt gym som  kommer ta väl hand om dom.
Det behövs nya hungriga instruktörer som "brinner " för rollen...men vi gamla behövs ju också med en erfarenhet som är viktig och unik.
Vem vet...jag kanske dyker upp igen!

Jag har så klart pluggat matte,skickade dom andra till badhuset!

Fick ringa min kusin för jag körd fast...skickade en bild på talet och VIPS så löste vi det!!!

En riktigt bra matvecka för mig, utom idag!
Bra/ dålig är ju lite vad man själv lägger i dom orden.

I helgen blir det en riktig KALAS-HELG för oss
Min fina mamma fyller 65 och firas på söndag...och sonen i morgon. På LÖRDAG ska min kropp få slita....ordentligt! Återkommer på lördag om jag har livet i behåll!!!
4 år och ibland klokare än MIG!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar