Summa sidvisningar

söndag 13 oktober 2013

Kyrkans barnkalas och Bibel!!!

Idag fick jag sovmorgon till 8.30. Välbehövligt!
Min mogonlöprunda sket sig.
Idag har vi varit på Barnkalas i kyrkan! 4 åringarna och 7 åringarna fick Barnens bibel. Alltid lite högtidiligt tycker jag!!! I Svenska kyrkan jobbar några av mina vänner. Dom gör ett fantastiskt jobb med barn och mycket annat!!! Varje gång är jag lika imponerad av deras engagemang . Dessa tjejer har hittat så rätt i sitt yrkesval!!!!!

Isolde va nöjd över sin bibel och alla barn var med och dekorerade tårtor!!!

Mycket trevlig förmiddag med mängder av barn!!!

Jag ska ge mig ut på altanen och köra lite TRX nu.

Sen är det kvällsjobb för mig.

Vädret är fantastiskt så en omväg till jobbet idag med cykel!!!
Tagen på bar gärning i min sminklåda!!!! 

Prinsesslockar som redan är ett minne blott ...dom försvann innan vi kom dit!!!


Lycklig över att bli uppropad och få en bibel! (Suddat lite så ingen  ska känna att jag visar andras barn ., som om det nu skulle gå och skydda 2013 med mobiler i alla händer...men ändå....)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar