Summa sidvisningar

onsdag 23 oktober 2013

Världens mysigaste morgon!!!!

Mellan plugg, datorskrivande, bokläsande  och analyser så fick jag idag lite paus från allt det. I morse kom supersöta,snällaste lilla Alice hit med mamma Katrin!!! Å, vilken fotomodell!
Inte ett gnäll...inte ett pip bara så nöjd.
Hur mysigt är inte detta med små små fingrar och det där mysiga lilla leendet!!!
Kunde behållt henne här...

Blir så glad när jag får frågan om att fota. För jag tycker det är så grymt roligt. För mig är det total avkoppling att sen sitta och dra och pillar med bilder. Jag drömmer mig bort och glömmer på tid och rum!!!


Blev fina bilder...jag är ju så klart kritisk ...men dom blev bra.

Nu har jag pillat med dom en stund...ätit vid datorn...kollat över mina arbeten....Nu ska jag ta "kafferast"!!!

Fryser som om det vore minusgrader både ute och inne.

I eftermiddag kommer mormor hit....

En bra dag helt enkelt!!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar