Summa sidvisningar

måndag 14 oktober 2013

Upp å hopp!!!

Från att vi fått sova till ca 7.30 om mornarna här så vände det i fredag...05.40 startar vi nu mer!!!
Finns fördelar med det också. Mindre stress till dagis och mer tid för dagen!
Idag så kunde jag befinna mig på gymmet 7.25!!! Jag va väldigt ensam där vid den tiden. Ganska skönt...
4 km på löpbandet . Sen ett ordentligt axlar,mage triceps pass och lite teknikövningar!
Hemma väntade två små färdiga barn och vi åkte till Kyrkans Hus och sjön med Lisa innan dagis.....Kyrkans hus är det roligaste Isolde vet tror jag. Jag oxå....mammor,pappor och barn!!!
Idag fick vi se en bäbis som va såååå ny...föddes i Fredags kväll!
Ni vet hur man blir va....helt galen!!!
Jag fick ropa till Anki som stod över den...-GÅ DÄR IFRÅN...det är livsfarligt! Hon ropade det samma till mig.
Himmel så underbart!!!!!!!

Nu har jag haft sotaren här i 2 timmar...!!!
Jag som skulle plugga undan lite...va ganska svårt!!
Ska göra ett försök nu igen.
Tänt i kaminen nu äntligen och mysfaktorn är hög hos oss nu.

I eftermiddag kommer Frida och Eddie. Tanken va lekparken med blött och grått  ute ger mig gärna en innedag i stället. Just lekparken hänger jag X antal timmar på en månad ändå...då kan jag få välja lite finare väder i alla fall!!!
Mysigt!!!
I kväll ska vi räkna matte...Christel och jag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar