Summa sidvisningar

fredag 4 oktober 2013

Nu ta jag helg!!!

Böckerna undanlagda....vi har firat helgen och Kanelbullens dag med kanelbulle från Statoil. Dom bästa enligt mig...och Pressbyråbullar!!!!

Barnen har varit på dagis en heldag och känns ändå pigga efter veckan. Och nattens stök av lillebror märks inte av.

Jag har varit hos Christel och räknat matte. Hon bor så fint....riktigt snyggt hem!!
Vi hjälps åt bra. Nästan en förutsättning att räkna med någon känner jag!

Sen va det snabbt fram mot stan och handla present och en lunch med Anki och min store son...sen på cykeln och 2 timmar samhällskunskap!

Ska bli skönt med helg även om Johan jobbar. Vi ska förbereda lite för kvällens Taco-kalas.
I morgon ska jag köra CrossFit i Skövde med Malin. Hur kul som helst men vi är lite nervösa!!!

Ingen träning för mig idag...ett X antal km cylandes fram å tillbaka idag får bli den lilla ynka träning för dagen. Vardagsmotion ska inte underskattas!!!!
Jag behöver nog denna vilodag för att orka morgondagens utmaning!!!!!

Nu ska jag hacka lök....gurka och tomat!




Statoilbulle.....Bästa!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar