Summa sidvisningar

lördag 12 oktober 2013

Vår bästa tid är nu!

Efter jobbet idag så åkte jag raka vägen hem på cykeln!
Jag hade packat träningsväskan men efter en hel dag från dessa underbara barn så gick det bara inte . Jag blev för "barnsjuk" helt enkelt. I stället tog vi en härlig promenad. En lite omväg till Konsum....frisk luft och spring bland löven gjorde denna dag!!!
Jag fullständigt älskar hösten....

Nu har vi kommit hem och Isidor är blek idag....trött och verkar inte må riktigt bra. Men nu är det snart läggdax för honom.
Johan tränar och i kväll är det HAN som ska fixa kvällsmat. Detta händer kanske 2 gånger om året förutom är han grillar. Jag lagar gärna helgmaten...men idag ville han!

För oss händer inte mycket mer än en mysig kväll i soffan.
De bästa av kvällar om du frågar mig!!!!
Ska lägga barn tidigt idag och få lite egen kväll med min man...FILM kväll!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar