Summa sidvisningar

torsdag 10 oktober 2013

Har det fastnat!!!?

Pluggat lite lagom inför provet! Känns som det kan gå vägen. Mer sätter sig än vad man tror!
Mellan plugg så har jag fått Sussi att bryta ihop av skratt av mina ibland desperata sms. Haha...

Har slötittat på "Hela Sverige bakar".
Pratade med en kompis förra helgen om Dagens Mormor!
Att man kan sakna "en äkta mormor"....Vi har Världens Bästa här...men Ni vet den där gamla med grått hår i pappiljoter (till å med på ICA), förkläde, gräddsås och potatis...läkerol i väskan och hårda karameller i en ful skål på bordet JÄMT
Hon som aldrig gjorde annat än baka,lagade mat och piskade mattor och kramades hårt och länge...och hade inne-skor!!!!
Hon har dött ut...
Nu ska dom jobba heltid...träna...åka på semester...ut å äta med jobbarkompisar, dricka fin vin mm.

VAD hände????

Nä, då det är väl härligt att dom fortsätter leva så klart....självklart!

Men jag kan sakna min gamla mormor så ibland. Hennes röst kan jag fortfarande höra ibland när jag tänker på henne!!!

Tänk va det ändrar sig!
Tänk om jag blir Farmor inom några år...haha!
Farmor som handlar på Gina Tricot och funderar på löshår, jag är  ju själv en sliten småbarnsmamma som lägger ut egobilder på Instagram....måste växa upp nu  innan!
Nääää, det får inte ske ...än min son!!!
Låt mig sova ett par år...tack!
Sen ska förklädet på och väskan fyllas med Läkerol!
Farmor??? Passar inte....inte än riktigt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar