Summa sidvisningar

onsdag 23 oktober 2013

Jag har det riktigt bra!!!

Så många gånger jag får frågan om HUR jag hinner....träning,plugg mm.
Vissa dagar är ganska hektiska när man pluggar det ska jag erkänna.
Att jag prioriterar träning framför mycket annat är ju ingen nyhet. För att det "ger" mig så mycket i både kropp och knopp. Mitt sätt att ladda batterierna som då och då helt enkelt tar slut. Jag mår bra av det och vi alla gör ju oftast saker vi mår bra av!
I mitt fall är det träning framför rödvin och partykvällar....inget konstigt alls för mig. Men för många många andra har jag förstått. Det kan vara lite synd i bland...eller konstigt tycker jag!!! Just DET livet ifrågasätts sällan...eller aldrig!

Även denna dag har jag klämt in träning...idag löpning på löpbandet 25 min!
Räckte för denna dag.

Vi har inte gjort så mycket i eftermiddag. Trolldeg slängde vi ihop men det blev lite väl kladdig.
Mina kära mamma kom förbi och tog med Isolde på gympan.

Jag BÖR kolla lite gamla högskoleprov...meeeen nya Amelia ligger här bredvid också...och matteböckerna!
Vi får se..ingen stress!!!!

Hoppas du haft en bra dag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar