Summa sidvisningar

söndag 6 oktober 2013

Prov-Skräck!

Fy, tusan!
Jag lider av det!!!
Prov-skräck!!!
Bara tanken på att jag KAN misslyckas och att ett prov ska helt och hållet avgöra om jag KAN!
Jag blir helt "blank" när jag sätter mig med ett prov. Jag kan helt plötsligt INGENTING....sen när jag hämtat mig något så kommer lite minne smygandes!
På fredag har jag prov i samhällskunskap..."Hur Sverige styrs".
Problemet i detta ämne är mitt ointresse.
Jag får nöta in,skriva...läsa....läsa igen och svara på instuderingsfrågor.

I detta har jag pluggat bra och länge. Lite i taget...

Nu är en av sönerna hemma , lite lagom röd om kinderna efter frisk luft. BRA att dom är ute!!!!

Vi ska snart sätta oss till rätta och kolla lite TV.

Johan är ute och springer efter sin jobbhelg. Rensa skallen lite efter jobb helg gör man bäst med träning...hans fru är orörlig. Träningsvärken är enorm!

Nu laddar vi inför en NY vecka!
Älskar Måndagar!
I morgon åker vi nog till Jönköping!!!!
Vår stad i höstens färger!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar