Summa sidvisningar

onsdag 16 oktober 2013

Med vana steg och bra dag!

Förmiddagen gick snabbt här. När vi är "lediga" så blir det ganska slö start.
KSS för Isidor...han går med vana steg mot hissen och där hjälper syrran till och vet vart vi ska. Isidor går direkt till tågbanan...där är han nöjd!!!
Det gick bra idag. Ett enda litet rör togs ur den pyttelilla fingret. Planering inför kommande undersökningar gjordes.
Isolde togs om hand av tjejerna på lekterapin och kom ut med en låda med målade gipsfigurer!!!
Höjdpunkten är den obligatoriska Pressbyrå bullen för mig...BÄSTA bullen förutom STATOIL bullen!

Sen gick vi på stan och åt lunch. Så mysigt!!!

I kväll va det gympa för Isolde...sen "gympa" på gymmet för mig!
Ett blandat...omotiverat pass. Vissa dagar stämmer det bara inte. Idag va jag egentligen för omotiverad och tvekade länge....BORDE plugga tänkte jag under hela passet. men...nu är det gjort och jag har både pluggat och nattat barn. Men inte duschat!
Det får bli snart....haha!

Jag har prov på fredag igen...i morgon matte!

Det rullar på. Man får lära sig hantera stress märker jag!!!
Ska jag läsa vidare så kommer detta bli min vardag. Jag har ju inte pluggat på 100 år (ja, nästan) så det är klart att jag inte lyckats få in nån bra studieteknik än...ibland är det ju bara KAOS i huvudet! Men just det hjälper inte mycket...KAOS löser inga ekvationer åt mig precis.

Nu ska jag få nåt i magen innan jag fortsätter med Voltaire....och dom andra grabbarna!!!

Älskade MINI-Ligan!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar