Summa sidvisningar

måndag 21 oktober 2013

Smutstvätt=Belöning!!!

Jag gillar att arbeta mot mål!!!!!
Stora som små....men möjliga att uppnå!

Idag har jag pluggat på bra och belöningen blev att tvätta....och styrka och Blogga!

Jag är så trött så jag hänger med "paddan" i soffan över alla kuddar. Kanske oxå för en medelhavsvärme sprider sig genom huset...jag eldar i kaminen och kanske överdrev lite idag...nu är här VARMT!!!!
Gör mig inte piggare.
Men ut tänker jag INTE gå....

Jag skriver att arbeta om träning/hälsa/välbefinnande. Så roligt så jag vill inte sluta!!!!!!!
Detta kan bli lite väl stort märker jag....min tur att briljera lite!!!
För jag gör inte det på Torsdag-morgonen på matten precis....där är jag inte den "skarpast kniven i lådan" direkt! Haha...
Det är inte jag som är trög...ämnet är besvärligt säger Anki!!!!
Man kan inte vara bra på allt,och ingen är det...det tröstar jag mig med. Men det finns värre saker att vara dålig på.....jag har ju klarat mig bra utan denna matte i livet för övrigt. MEN nu ska jag tydligen få MYCKET nytta av mina x och y och k och m...

Saknar min man, kan fortfarande längta ihjäl mig efter honom trots att vi våra lediga dagar tillbringar all tid ihop...unikt har jag förstått men vi gillar det! Han är ju både min stora Kärlek och Min bästa vän.
Klok som få...jag rådfrågar honom om ALLT...förutom jeans för där tycker han inte om mina stora underbara Baggyjeans....ska vara tight enligt honom (undra varför???? haha)!
Han ger mig kritik ibland...inte alltid det jag VILL höra ....kritik MÅSTE man kunna ta. Jag tycker det är enormt viktigt!  Nåt jag tror man får lära sig...
Minns när jag hade mitt "eget" café så jobbigt jag tyckte det var om NÅGON inte va nöjd...om nån kritiserade MITT arbete. Genom kritik  har man ju en chans att bli bättre. Men DÅ mätte jag mina prestationer i det..att det va JAG som inte dög....när kaffet kanske va för kallt!

Nu har det ju hänt en del med den personliga utvecklingen genom åren , vilket jag är glad för.
När man blir lite tryggare med saker så kan man hantera kritiken lättare....
Fina killar jag tycker mycket om!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar