Summa sidvisningar

söndag 20 oktober 2013

I rörelse....

Idag har vi hållit igång våra kroppar.
Isolde har varit på sin dans på gymmet. Jag fick ett litet utbrott på det lilla barnet då 3 st glada barn sprallar upp varann och dom tänker sig inte riktigt för....Isolde blir alltid så ledsen när jag säger till på skarpen.

Väl hemma igen så bytte jag om och drog till gymmet en stund. Så skönt och nödvändigt!
Idag fick jag fråga Johan lite om råd....ibland så är det bra att ställa frågan " Gör jag fel?" till nån som kan säga "-Ja, det tycker jag...eller Nej...Han gör det och det är bra!!! Idag va det inte frågor om träning....även om han även där är min stora HJÄLP!!!


Han är bra på mycket...hans matlagning imponerar inte på mig...MEEEEEN idag gjorde han världens godaste lasagne!!!!!! Vi åt som om det vore vår sista måltid.

Solsidan tillbaka...så kul!
Jag jublar åt detta...

Storebror har varit här och fått med sig en matlåda hem...dom små tycker det är såååå kul när han kommer.
Det tycker vi alla så klart.

Ny vecka framför oss!
Nya tag....
En hel del dagistid....en hel del plugg. Ändå en lugnare vecka tack å lov!!!!!!!!!

Trött lillebror!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar