Summa sidvisningar

torsdag 10 oktober 2013

En spännande morgon!

Vaknar av att det känns lite väl ljust i sovrummet...min mobil har laddat ur och vi sov gott till 7.30. Matten börjar kl 8.00.
Tur att dessa barn är så otroligt lätta att hantera. Aldrig nåt gnäll...på med kläder och fixa till oss. 7.57 vid dagis...8.01 vid skolan!!!!
Så kan det gå!!!
Hann ändå äta havregrynsgröt !!!
Det är en rejäl start det...

Hemkommen från matten med som vanligt gråten i halsen.
Nu har jag pratat med högskolan.
I morgon efter provet ska jag söka!
Spännande...NU vet jag vad!!!!!

Grått och kallat och jag har fått ta på mig en tjocktröja här.
Nån träning blir det inte idag heller...Johan jobbar hela kvällen och så fort barnen lagt sig så får jag plugga inför morgondagens prov.
Får åter igen bli en extra cykeltur idag.
Känner ett behov av att röra mig lite varje dag...och få frisk luft!

Lunchrasten slut!

Ha en fin dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar