Summa sidvisningar

onsdag 2 oktober 2013

Hur mår Ni?

Vilket väder. Ursäkta mitt tjatande om denna härliga höst! Men det är så skönt när man känner att man varit ute. Frisk luft lider jag lite brist på...även solljus! Så idag ska jag ta mig en paus från pluggandet efter lunch och ta en promenad .

Igår "firade" vi...vi firade att vi varit förlovade i 5 år och haft vårt hus i 5 år. Johan kom ihåg det...inte JAG! Det stod en fin blomma här när jag kom från skolan. Jag ska inte beskylla honom för att va så romantiskt...men ibland så. Jag blev så glad!!!

Fantastiska år och ska jag vara ärlig så tycker jag bara det blir bättre och bättre. Det tycker jag är härligt!

Jag ska nu plugga lite till nu....sen har jag dagens små mål...hänga tvätt, laga mat och ta en promenad. SÅ ser dagen ut!

Internationella Bröstcancer månaden just NU!

Spelar ingen roll att vi delar saker hit och dit på FB men visst kan vi göra NÅGOT!!!!

Hopas på en fin dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar