Summa sidvisningar

söndag 6 oktober 2013

Söndagmorgon!

Vakande i morse av - A som i Apa.....R som i Rar.....Det rimmas och skrivs  bokstäver hela tiden här..
Ont i varje lite del på övre halvan av kroppen! Nya muskler har vaknat igår!

Många udda övningar ger denna vansinniga träningsvärk!

Vi har nu njutit av en riktig söndagsfrukost med ägg, smoothie och mandelbröd . 1 ägg och 1 dl mandelmjöl steker jag i stekpannan!!!  Helt okej om man inte vill äta vanligt bröd och vill ha en supersnabb variant!
Nu ska jag krypa upp i soffan med en filt och titta på Nyhetsmorgon. Veckan bästa ....eller näst efter "Hela Sverige bakar".
Bada barn och sen ska vi får födelsdags -mat hos min mamma! Vi ska fira henne.....ordentligt idag!
Sen dans för Isolde. Söndagar är ingen bra dag för oss....men så är det!
 Hon kommer inte kunna gå alla söndagar. Hon är väl inte superintresserad heller då dom inte är så många. Det är ju tråkigt när det ordnas något! Men tråkigast för barnen då det är en del av grejer.....att vara ett gäng!

Hon ska få börja på Dansverkastan här i stan men det va fullt nu tyvärr!

Lite småhostigt och små snuvigt hos oss!
Som hos alla!

I morgon har vi ledig dag. Eller jag tar mig ledigt...pluggar i kväll i stället!

Full fart mot söndagen!

En  harmonisk morgon på vår gata i stan!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar