Summa sidvisningar

lördag 5 oktober 2013

Crossfit!

Har sovit 30 min i  soffan nu. Vaknade till lagom till Körslaget är slut.
Fullt upp idag från morgon till kväll.

En skön promenad och lämnade över dom små till min pappa. En snabbsväng på stan också.
Sen va det Cossfit i Skövde. Så roligt och så grymt jobbigt. Så jäkla jobbigt så det va länge sen jag låg på den pulsen!
Först va det genomgång. Bara det är ju grymt bra...sen teknik träning som faktiskt  är en förutsättning för att köra denna typ av träning. Passar alla???? Ärligt, vet i tusan! Jag tycker kanske det krävs lite träningsvana...men man kan anpassa till alla nivåer sägs det . Skaderisken är ju tydligen hög och det sägs vara naprapaternas bästa inkomstkälla. Jag vet inte...
Tekniken är ju lite grejen här.
Sen provkörde vi igenom teknikerna och avslutade med att köra 2  varv på tid!!!
Instruktören är proffsig som få....låååångt ifrån nån "käck".sprallig instruktör med små roliga "tjoho" rop här och där....inget trams. Hit går man för att träna...inte fika...inte umgås ...inte en spegel...inga snygga golv....inget trendigt eller  fräckt! En träningsanläggning!!!
Är ju väldigt olika vad man vill ha. För mig passar det perfekt!
Jag kommer återvända snart!

Vi va ruskigt trötta efteråt...så trött att jag glömde på skor,mössa och jacka. En extra tur för Malin!

Hos morfar stod maten på bordet...sen vidare och sjunga för världens Bästa mamma!!!

Vi va hemma sent här och det va bara att äta och kasta oss ner i soffan till Körslaget!!!
En bra dag!!!
Detta va ingen övning för oss nybörjare....vi fick se en liknande grej när vi kom ...men det va inte nybörjarpass!!!! Haha...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar