Summa sidvisningar

fredag 11 oktober 2013

Yeeees!!!!

Provet gick bra....kan gått riktigt bra till å med!!!
Kändes så i alla fall...vakar över min mail för att få resultatet!
Gick snabbt...va klar på 45 min.

Då cyklade jag snabbt hemåt med en påse Firar-fika!!!
Tycker man ska fira det man kan...inte nödvändigtvis med bulle...men fira kan man göra lite då och då.
Känslan när man lämnar provsalen NÖJD är en känsla svår att förklara.

Sen va det badhuset!
Vi badar inte så länge. Isidor fryser så lätt...men en stund blir det. Jag har skrivit det förr....Badhus-snusk!
Vissa saker bör man göra hemma...jag känner mig obekväm i lysrören i omklädningsrummen att spatsera runt naken...jag gillar det inte helt enkelt!. Jag tar gärna handduken på mig. Idag låg en dam i 70 års åldern i bastun naken.....med benen upp mot väggen! Jag är inte pryd men detta är för mycket för mig. När damen i fråga sen tar fram sin tub med pevaryl i omklädningsrummet då slutade jag titta. VAR den svampen växte vet inte jag....bara misstänker.

Kvällen har vi tillbringat hemma...ätit  gott och nu sitter vi i samma soffa. Mysigt!
Vi väntar  på IDOL!!!

Å, idag fick jag till ett pass på gymmet efter 2 dagars vila. Uppvärmning 1,7 km med Tabata appen. ,Då är man lite lagom varm för att köra ett intensivt pass på 35 min i gymmet. En ny ryggövning...lite axlar och höga hopp på hög bänk!!!!
Skönt!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar