Summa sidvisningar

onsdag 9 oktober 2013

Teknikträning och gråtfärdiga skolbarn!

Nu är vi hemkomna från en cykeltur med vår nya cykelvagn. Vi har köpt en vagn som man oxå kan gå med...så vi kanske näsa sommar kan ge oss ut på cykelsemester. Det är jag sugen på!
Den va kanonbra verkligen!!!

På vägen mötte vi 10 skolungdomar som näst intill grät...NÅGON hade kört över en av alla våra änder här. Stort drama!!!! Dom ville ringa polisen...jag ringde min man ..haha! Han fick komma med en spade!!!

Jag ska strax lämna barn på dagis!
Sen ska här pluggas!

Här om kvällen så tränade vi lite teknikträning här hemma!
Rumpor i luften och fara för livet..eller i alla fall fara för näs-brott!!!
Vi klarade oss!

Att köra axelpress från handstående är en tung övning. Neråt går bra men att pressa uppåt är värre. Jag är på gång att få till det...kört sen i somras med små steg i taget......
Johan testar.....

Jag övervakar....

Jag gör...rumpan i samma läge som axlar....sen ska jag bara svänga över benen ...snart.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar