Summa sidvisningar

tisdag 22 oktober 2013

En klapp på axeln!!!

Fick tillbaka mitt Svenskaprov idag....fiiiiint betyg!!!
Känns så kul!!!
Då klappar jag mig på axeln.

En plugg/skoldag. Hela dan....då va det skönt att kunna åka till gymmet en stund när Johan kom hem.
Skönt att få rensa huvudet lite. Ett jättebra pass fick jag till...härligt!!!

I morgon kommer en bäbis hit på morgonen som jag ska fota. Ska bli mysigt! Dom är ju ljuvliga dessa små underverk. Jag blev tillfrågad av mamman att fota denna lilla donna. Nu ber jag till högre makter att jag kan fixa det så hon bli nöjd med bilderna. Jag är inget proffs alls....jag gör det för jag tycker det är kul.

Resten av morgondagen är plugg .
Lov nästa vecka men verkar inte bli så för mig...jag får hänga i.
Så sugen på att hitta på nåt...åka iväg....känns ibland som väggarna närmar sig mig lite när jag pluggar här hemma.
Men så blir det nog inte...blir nog en vanlig vecka och nån dag ledigt för dom små på dagis.

Idag blir det en tidig kväll för mig känner jag.
Tyvärr lyckas jag sällan med det.
Suddig och blek...lite så det känns denna dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar