Summa sidvisningar

torsdag 24 oktober 2013

Håll i hatten!!!

Här blåser det ordentligt idag. Cykeln gick på tvären på väg hem från skolan.
Jorå...idag fick jag en liten chock. Oförberett prov i matte...INTE bra....inte bra alls för mig! Höll på att svimma av skräck på allvar. Sån handsvett så pennan gled ur handen. Är drömmen om högskolan såååå stark verkligen så jag på allvar ska göra detta hemska. MEEEN, det gick bra!!!!!
Han va nöjd....jag också!
Heja mig!!!

Efteråt käkade jag och Christel lunch!
Mysigt!

Snart färdigpluggat för dagen.
Hämta dom små...vi ska vara ute lite .
Sen kommer storebror och kompis hit en stund.

OCH träning för mig i kväll.
Hoppas kaffe gör att det tunga huvudet lättar lite!!!

Ska dela med mig av lite andra glädjeämnen....vägde mig i morse!
Kroppen vet precis vad som är på gång..den reagerar precis som jag vill. Denna fantastiska kropp....den är makalös!!!!

Så jag glädjer mig åt slappare byxor...igen!!!
Tavla till isoldes rum....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar