Summa sidvisningar

fredag 18 oktober 2013

Prov,lek och städ!!!


Kl 8.00 gjorde jag mitt svenska prov...utan problem!!! Det gick bra!!!
Mina nerver är utanpå kroppen och hjärtat rusar...men jag hanterar det! haha.
Sen va det hem och hämta dom små och vi åkte till Kyrkans Hus för lek och pyssel med "fröken" Anki. Hon gör sitt jobb så bra!!!!

Nu är här städat igen. Fredagsfint är ett MÅSTE för att jag ska kunna landa och ta helg..finns säkert nån diagnos om man googlar!!! Men den tänker jag inte behandla...ändå!!!

Isidor sover...flickorna i familjen har satt oss i soffan med lite Tv tittande efter maten!
Denna helg ska jag inte ÖPPNA en enda bok. Jag ska ge mig själv ledigt!!!!
Nåt mattetal kanske när jag tänker efter...

Proven som hängt över mig är nu gjorda....en lättnad!!!
Lite lugnar tempo nån vecka nu. Ett välbehövligt andrum!!

I eftermiddag ska vi till Barnens Hus.
Älskar det stället och vi besöker det alldeles för sällan.

Idag är det träning för oss båda..jag startar och funderar på att vara med på ett gruppass. Jag är nästan aldrig det nu mer men det är roligt ibland. Vi har mycket roliga pass på vårt gym så det är dumt att inte utnyttja det. På söndag hoppas jag att jag får plats på ett TRX pass...populärt pass så man får vara ute i tid.

Har lovat söta Caroline idag att jag ska visa er lite hemmatränings tips. För oss "vanliga" människor  som har svårt att få livspusslet att gå ihop....finns många bra övningar som passar att göra hemma i vardagsrummet.
30 min om dagen har vi alla....det går....om man vill. Men 30 min till ett gym....blir genast över timman med att komma dit....träna...komma hem och dusch!!!
Så vid tidspress men ändå med en vilja att träna så är det suveränt bra!!!!!'

Tips på hemmaträning! (kolla gammalt inlägg)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar