Summa sidvisningar

onsdag 2 oktober 2013

Dunka Dunka och Julgodis!!!

Sitter och fixar lite ny musik till spinningpasset i morgon. Jag börjar bli gammal...tycker Dunka dunka musiken dånar i öronen. Inte under passet men när man sitter hemma så får jag nästan spader. Haha...
Längtar lite tills lite julmusik kan dåna ur högtalarna....Åååå, jul!!!!
Än har jag faktisikt inte surfat ETT enda jul-godis recept! Ni som följer mig vet min besatthet av julgodis.....slutar med att vi får slänga det vid Nyår!!!

Hämtade barn vid 15 idag. Blir lycklig i hela kroppen bara jag ser deras små mössor på hyllan innan jag kommit till avdelningen.
Isidor kommer släpandes på "paddan" när vi kommer hem, då ska vi se på djuren!!!

Sen blev vi nästan försenade till gympan då Isolde va frisör och jag somnade nästan i soffan. Men vi hann...skynda skynda!!!!

Korv-kvällsmat med blaskigt potatismos blev den snabba kvällsmaten för barnen.

Jag har tyckt in ett pass på gymmet idag också. Glad för alla pass jag får till!
Återigen en uppvärmning på löpbandet på ca 2 km. Avslutade hela passet med 150 hopprepshopp! Hopprep är så bra. OM man kan hoppa vill säga!
Man behöver en bra Bh och väl gjorda knipövningar....haha!!!
Jag förändrar och möblerar om i mina pass hej vilt. Allt för att inte köra i samma spår hela tiden. Man behöver förändring!
Eller i alla fall jag. är väl olika som med allt annat...

I morgon är det veckans enda spinningpass!
Då ska dom få grym musik att trampa till...
Johan är igång med sin träningskompis igen så dom är nere nu. Dom har lite krämpor dessa män....men nu verkar dom synkat frisk period!!!!

I morgon är det ledig dag för dom små och pappan. Jag kliar mig i huvudet på Matte-lektion!!!
Tv kväll NU!
Inte en bok tänker jag öppna!!!
En utväxt bör tas om hand...den fina blomman fick jag från min man! Barnen på bilden kommer från mig....kläderna Polarn&Pyret!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar