Summa sidvisningar

fredag 18 oktober 2013

Fredagsfys ger fredagsmys!!!

Nu är det Idol på Tv. Isolde slog igen dom vackraste blå jag vet....

Johan och jag ska kolla film och äta pepparkakor och dricka glögg!!!
Tiden är inne anser vi.

Vi har varit på Barnens hus i eftermiddag. Mormor mötte upp oss också. Isidor har lite hög feber nu i kväll. Han har varit lite seg hela dagen...lill-fis!!!
Så klart vi blir lite extra oroliga. Han måste ju också få bli sjuk,men det drabbar honom ganska hårt.

Sen va det dax för dagens fysiska aktivitet på gymmet. BEN idag....och lite annat!! Fick be söta Jessica om ursäkt för ett litet utbrott i trappan igår...haha. Jag svor,fast inte åt henne!!! Stackarn ...då måste man förklara sitt usla humör. Funderat över det hela dagen....

Kommer bli träningsvärk av detta i morgon...och ett ömt knä känner jag!!!
I morgon ska Johan köra cross fit...jag tar hand om barn under tiden. Kanske shoppar lite...under tiden!!!
Detta har varit en  härlig dag,som dom flesta dagar hos oss!!!!
Tack å lov!!!

Nu ska jag ge min man lite uppmärksamhet...!

SÅ klart Isidor hittade en rosa dockvagn!

Mini-mamma av ordning och reda!!!!




Lite oroväckande glad...flickebarnet drar och sliter och vill ha hästen!!!

Jag sitter kvar...byter bara barn....jorå,man ska ha roligt!!!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar